Podjetništvo s prevzemom

Iščete nove poslovne priložnosti? Potem je morda ravno odkup/prodaja utečenega posla prava izbira za vas.

V svetu je že dalj časa prisotno »podjetništvo s prevzemom« oz. odkup že utečenih poslov (po domače že odprtega podjetja) z vsemi že ustvarjenimi poslovnimi partnerstvi, bazami strank ipd., nov lastnik pa se izogne vsem začetnim pastem in izzivom novega posla.

Lahko se odločite za odkup že obstoječega posla ali prodajo vašega lastnega, v naši ekipi pa vam bomo do tega cilja ves čas stali ob strani.

Pogosta vprašanja in odgovori

Odkup utečenega posla pomeni, da lahko odkupite utečeno poslovanje, kar vključuje vse pripadajoče pogodbe z deležniki, nepremičnine, zaposlene, inventar, bazo strank, blagovno znamko, know-how ipd.

Stari lastnik podjetja torej ne zapre svojega poslovanja, pač pa ga »preda« oz. proda novemu lastniku. Za tak korak se odločijo tako mala, kot srednja in velika podjetja.

  • upokojitev;
  • želja po razvijanju na novih področjih;
  • nezmožnost dosega kompromisa v podjetjih, kjer je več kot 1 lastnik;
  • ni naslednika v družini …
  • Časovna optimizacija: utečen posel oz. podjetje je že prestalo začetne preizkušnje trga, kot so priprava pravega poslovnega modela, poslovnega načrta, iskanje poslovnih partnerjev, gradnje baze strank, strezno razvojanje izdelka ali storitve, iskanje primernih dobaviteljev, razvoj blagovne znamke, trženje izdelkov oz. storitev, iskanje nepremičnin oz. poslovnih prostorov, kar terja ogromno časa.
  • Zagotavljanje prodajnih in nabavnih poti: Znano je, da večina podjetij ali tržnih znamk v prvem letu poslovanja propade. Z odkupom utečenih poslov, se temu enostavno izognete. Kar je najpomembneje pa je, da lahko s poslovanjem začnete takoj in to z minimalnim tveganjem.
  • Finančna optimizacija: nov lastnik že utečenega posla se izogne vsem začetnim investicijam, kot so zagotovitev ustanovnega kapitala, začetnim marketinškim stroškom (oglaševanje, promocija, priprava celostne grafične podobe, lansiranje blagovne znamke ipd.), začetnim investicijam v pripravi poslovnih prostorov, iskanju nepremičnin in poslovnih partnerjev, opreme za poslovanje ipd.

Nov lastnik se bo z odkupom že utečenih poslov lahko ukvarjal samo še z nadgradnjo – vpihnil novo svežo energijo podjetju, dodal svoje ideje in vizije ter tako nadaljeval zgodbo po lastnem navdihu.

Ekipa Proevent vam bo najprej prisluhnila pri vaših idejah in poslovnih vizijah. Skrbno bomo premislili, kakšna poslovna rešitev je za vas najustreznejša (odkup podjetja z utečenimi posli, odkup podjetja brez utečenega posla, ustanovitev novega podjetja). Ko bomo skrbno prisluhnili vašim poslovnim idejam, se bomo podali v pregled trga. Proevent torej deluje kot posrednik med kupci in med prodajalci podjetij.

  1. uvodno posvetovanje s stranko, ki jo bomo zastopali;
  2. skrben pregled trga: stik imamo z veliko bazo potencialnih strank, ki želijo prodati svoje posle, poleg tega pa sodelujemo tudi s podjetjem, ki se že dolgo let ukvarja s posredništvom pri prodaji utečenih poslov;
  3. skrben pregled poslovanja: ko bomo določili možnost odkupa točno določenega »podjetja«, bomo pripravili skrben pregled poslovanja (pravna, finančna, davčna in poslovna tveganja, povezana s prevzemom);
  4. srečanje med kupcem in prodajalcem: na osnovi podpisanega dogovora o nerazkrivanju zaupanih informacij (t.i. NDA) bomo poskrbeli za prvo srečanje med vami (kupcem) in prodajalcem z namenom preverjanja kvalificiranosti za nakup;
  5. zastopanje vaših interesov (pogajanja s prodajalcem): ko bosta osnoven sporazum in kvalifikacija kupca opravljena, bomo še naprej zastopali vaše interese in se potrudili najti najboljši konsenz glede prevzema poslovanja od prodajalca. Na tej točki boste s prodajalcem podpisali nezavezujoč dogovor o ključnih vsebinah kupoprodajne pogodbe;
  6. zaključek posla: zaključek posla je podpisana kupo-prodajna pogodba, pogodba o prodaji poslovnega deleža, pogodba o prodaji sredstev ipd. ter seveda končno izplačilo kupnine v dogovorjenih rokih in končen prevzem.

Poudarjamo: V podjetjih, ki se prodajajo, je bivši lastnik še vedno aktivno vpleten v poslovanje, vendar se pri odkupu podjetja zamenja tudi vodstvo podjetja. Pri malih podjetjih velja poudariti, da sta po navadi v eni osebi združeni funkciji upravljalca in lastnika podjetja.

rednost podjetja se meri na dva načina – ena je osnovna finančna slika poslovanja oz. podjetja, druga je nefinančna (prepoznavnost blagovne znamke, tradicija podjetja, lojalnost kupcev ipd.).

Kaj oz. kako točno ocenjujemo podjetje:

  • ocena vrednosti premoženja: ocenjujemo vrednost premoženja podjetja (sredstva – obveznosti = vrednost podjetja). Običajno se ocena vrednosti premoženja opravlja predvsem za podjetja, ki trenutno niso delujoča;
  • primerjava posla na trgu: primerjava s podobnimi podjetji na trgu, pregled finančnih poročil in baze transakcij;
  • diskrecijski denarni tok: zaslužek, ki je podjetniku na voljo tako v vlogi lastnika, kot tudi v vlogi upravljavca podjetja;
  • multiplikator investicije: v kolikšnem času se bo vaša investicija v posel povrnila.
  • Tradicija poslovanja (več kot 10 let pomeni večjo stabilnost in zaupanje);
  • Trend rasti poslovanja (zadnjih 3-5 let);
  • Pozitiven diskrecijski denarni tok (več kot 50.000 EUR, če je manj kot 30.000 EUR pa je že negativen);
  • Konkurenčne prednosti na trgu (v know-howu, opremi, v samem izdelku ali storitvi …);
  • Lojalnost in zaupanje kupcev/strank v našo blagovno znamko;
  • Panožna rast (ali je panoga, v katero investiramo, uspešna);
  • Lokacija prostorov, razpršenost kupcev in dobaviteljev …
V okviru naše SPOT točke smo ustanovili prek 100 podjetij in uspešno sodelovali pri odkupu in prodaji številnih podjetij oz. utečenih poslov.
Obrnite se na naše strokovnjake za več informacij.

01/300 32 02

info.eu@proevent.si

Slide “S podjetjem Proevent d.o.o. sodelujemo že 4 leta. Zelo so zanesljivi, hitri, učinkoviti. Na vsa naša vprašanja in prošnje odgovorijo v zelo kratkem času oziroma takoj. Zelo zadovoljni. Toplo priporočamo.”

Martin Dodič mag.farm., Direkor MED TRUST d.o.o.
MED TRUST
Slide “Kot distributerji folij za steklene površine, materialov za tisk, orodij za delo in drugih sorodnih
izdelkov, ki se večinoma uporabljajo v grafični industriji, ponujamo visokokakovostne rešitve
na enem mestu. Veliko različnih rešitev pa predstavlja veliko število materialo in te v smislu
računovodstva veliko spremenljivk, kot so vrednosti in konti. Priznamo da to ni naše področje.
Je pa to področje naših partnerjev, podjetja Proevent. Oni zagotavljajo nam, da mi lahko
zagotovimo vam … preprosto VEČ.”

Samsi Aziri, direktor
PHINAL d.o.o.
Slide “Proevent sestavljajo ljudje, ki me vedno sprejmejo z nasmehom, pozitivno energijo, so strokovnjaki
na svojem področju in imajo profesionalen odnos. Kljub temu pa ohranjajo tisto domačo atmosfero,
pri kateri se počutim udobno, in ki ustvarja zaupanje.”

Andrej Nadrih, direktor ANOK, ANDREJ NARDIH S.P.
Slide Računovodski servis Proevent nas spremlja od skromnih začetkov, ko smo poslovali kot normirani s.p., do današnjega dne, ko smo podjetje po letih uspešnega poslovanja prestrukturirali v kapitalsko družbo z omejeno odgovornostjo. So hitri, odzivni in iniciativni. Računovodske storitve ter svetovanje opravljajo kakovostno in strokovno. Toplo priporočam!”

Mito Žnidarko, direktor podjetja EU sfera d.o.o. www.eusfera.si
Slide “Zelo smo zadovoljni pri sodelovanju s podjetjem Proevent na področju računovodstva. Imajo profesionalen odnos in strokovno znanje. Vedno so prijazni, kadarkoli dosegljivi in hitro odzivni. Najlepša hvala za vso pomoč! Želimo tudi nadaljnji razvoj.”

Anastasiia Fadeeva, direktorica
RADIAN d.o.o.
Slide “Zakaj imamo radi naše računovodstvo? Zato, ker sodelujemo s fantastično,energično, pridno, učinkovito, odzivno in strokovno ekipo. Samo taka storitev omogoča nemoteno, stabilno, poslovanje podjetja. Veseli smo, da vas imamo.”

Simona Boc, direktorica
ZALOŽBA CHIARA

Slide “Če nimaš dobrega računovodje, je bolje da ne odpiraš podjetja.
Ekipa Proeventa poskrbi, da se lahko v miru ukvarjamo s svojo
dejavnostjo. Obiski pri njih pa so zaradi pozitivnega vzdušja
vedno zabavni. :)”

Peterca Jaka, direktor
ŠPANSKA VAS
Slide "Preplavljeni smo z oglasi, ponudbami o najboljših storitvah računovodstev. In vsi so najboljši. Mi, zaradi svoje majhnosti nismo iskali najboljše. Iskali smo topel nasvet, iskrenega skrbnika za naše finančno področje, zaupanja vrednega sogovornika, ki bo izziv kadarkoli prijazno spremenil v rešitev. Uspelo nam je vse to in še več najti v eni osebi in prečudovitem timu. Hvala vam ker ste takšni in prosimo, ne spreminjajte se v najboljše."

Zavod Varna Pot
Slide “Naše Mesto komunikacij zaživi, ko so tudi dela bolj ”birokratske” narave urejena. Računovodski servis Proevent strokovno poskrbi, da je poslovanje našega mesta na ustreznem nivoju, z lepim sodelovanjem pa se je zgradilo primerno medsebojno zaupanje, ki vodi k še večjim uspehom naše agencije. Ali drugače rečeno, prebivalci našega mesta tudi s pomočjo Računovodskega servisa Proevent živijo lepo in polno življenje.”

IR IMAGE D.O.O.
Slide “Kar nekaj časa smo razmišljali o menjavi računovodstva. Odločitev ni bila enostavna, saj smo se bali, da bo postopek kompleksen in dolg. Zato je presenečenje še toliko večje, ko smo se končno odločili. Žal nam je le, da prenosa nismo naredili že prej. V računovodskem servisu Proevent je ekipa strokovnjakov, ki nudijo celostno podporo našemu zavodu v vsakem trenutku, ker nam v mesečnem pavšalu, poleg knjiženja, zagotavljajo tudi brezplačno svetovanje.”

Neža Koren, direktorica
ZAVOD RIKUS
Slide “Presenetila me je hitra odzivnost, prijaznost in strokovnost. Vsekakor dober razlog, da vas z veseljem priporočim naprej. Veseli me, da nisem obravnavan le kot številka. Oseben in človeški odnos mi pomeni veliko!”

Enes Durić, izvršni direktor
GESLO D.O.O.
Slide “Zelo smo zadovoljni s storitvami Računovodskega servisa Proevent. Navdušeni smo nad prijaznostjo njihovega osebja, njihovo odzivnostjo in strokovnostjo. V primerjavi z naši prejšnjim računovodskim servisom pa predvsem izstopajo po učinkovitosti. Njihovo osebje ima izjemno sposobnost prilagajanja našim potrebam in željam, kar nam prihrani veliko časa.”

Markuš Aleš, direktor
AVTOŠOLA IDEAL
Slide “Zdravstvena dejavnost je zavezana k specifičnim pravilom in zakonom. Zato nam je pri računovodskem servisu pomembno predvsem zaupanje v strokovnost njegovih storitev z zakonom. Prav vse to nam ponuja računovodski servis Proevent. So strokovni, zanesljivi, natančni, odzivni n konkurenčni … z veseljem jih priporočim.“

Ana Franjković, dr. dent. med.,
Mirna Franjković, dr. dent. med.
SKYLAB DENTAL
Slide “Zelo mi je všeč, ker imate prijazen odnos do strank, hitro odzivnost in številni koristni nasveti, ki sem jih dobil v zadnjem letu, so vsekakor dober razlog, da vas priporočim naprej.”

Zdravko Oblak, direktor
KROVSTVO IN KLEPARSTVO OBLAK
Slide “S podjetjem Proevent d.o.o. sodelujemo že vrsto let. Njihova strokovnost, zanesljivost, osebni odnos in dobri nasveti so vrline, ki nam omogočajo, da se posvečamo svojemu delu, skrbi za računovodske storitve pa prepuščamo Proeventu. Vedno nam znajo tudi dobro svetovati. Upamo, da bo tako sodelovanje še dolgo trajalo.”

Igor Martinšek, direktor
TERRAGIS D.O.O.
Slide “Zelo smo zadovoljni s storitvami računovodskega servisa Proevent. Predvsem nam je všeč njihova odzivnost, strokovnost in zanesljivost. Pomagajo nam pri razni administraciji, kar nam prihrani precej časa.”

Rok Zobavnik, direktor
SANELEC D.O.O.
Slide “S partnerji gradimo dolgoročen in zaupljiv odnos, v katerem predstavljata strokovnost in odzivnost pogoj za sodelovanje. Področje računovodstva zagotovo sodi med najpomembnejše elemente uspešnega in učinkovitega poslovanja vsakega podjetja. Zato smo se odločili za Računovodski servis Proevent.”

Gregor Zalaznik, direktor
DECRA.NET
Slide "V našem podjetju smo se odločili za menjavo računovodskega servisa in prek priporočil našli Proevent. Njihova ponudba je bila sprejemljiva in zelo konkurenčna. Pomoč ob zagatah, ki so vsakodnevne in ponavadi potrebne takojšnjega urejanja, takojšnja odzivnost in hkrati tudi prijaznost referenta so tiste prednosti, zaradi katerih ostajamo zvesta stranka računovodskega podjetja Proevent. Nikoli nimam občutka, da motim in »težim«. Nasvet, ki je pogosto »zlata vreden« in zakonsko utemeljen, je vreden svojega denarja."

Mirjam Kepic, direktorica
PRIVOŠČITE.SI
Slide "Strokovnost, pravočasnost, natančnost in prijaznost so značilnosti vašega dela. Kot vaša stranka se počutim varno v poslu. Hvala in hvala vašemu osebju, ki ima vedno voljo, čas, potrpljenje in predvsem strokovno znanje, ki nam ga lahko posveti. Kot stranka sem zelo zadovoljen s komunikacijo in hitrostjo razreševanja dvomov. Vedno dobim odgovore na vsa vprašanja, ki so strokovna in podprta s poznavanjem zakonov, ki jih je neskončno veliko in za enega malega podjetnika jim je preprosto nemogoče slediti. Zato se počutim precej prijetno, ko lahko pokličem svoje računovodstvo za informacije ali nasvete, od katerih bom vedno hitro dobil rešitev za trenutne težave ali odgovor na vprašanje.

OKIĆ- Transporti d.o.o.
Zasebnost
Ko obiščete našo spletno stran, lahko prek vašega brskalnika shranjuje podatke iz določenih storitev, običajno v obliki piškotkov. Tu lahko spremenite svoje nastavitve zasebnosti. Upoštevajte, da lahko blokiranje nekaterih vrst piškotkov vpliva na vaše izkušnje na naši spletni strani in v storitvah, ki jih ponujamo.